9 Nov 2006

无精打采vs瘾君子

他一看见我就立刻走开,这么不自然的行为让我开始打量他。很快地,我察觉到了他左手上的袋子,里面装着浅褐色的黏稠物。 浆糊。 哦,原来我遇上了一个瘾君子。我倒离他不远呢!走到人行天桥上,他猛地转身瞪着我说:“Satu Ringgit bagi!” 劳作了半天,我没力气采他,懒懒的说了:“Tak ada!”他看多我一眼就走了。 什么来的?原来这样也可以摆脱截匪……

1 comment:

  1. Next time be more careful.
    Be smart to fight those addicts.
    We can win all the time, but the main thing is make sure we are safe for the first place.

    A dead body won't win the battle, only the living person will.

    ReplyDelete